Godina prođe, dan nikad!

Ljubavi, kao što sam uvijek bio iskren prema tebi, biću i ovaj put.

Svaka riječ je od srca, i sve što sam do sad učinio za tebe je bilo od srca. Bezbroj puta sam ti dokazao da te volim, i opet ću ti dokazati zato što si moja jedina ljubav, zato što si život moj.
Srećan sam što te imam i želim te i čuvam te samo za sebe.
Previše te volim, zato što si posebna, duša moja slatka, volim te i voljeću te zauvijek. Tako sam srećan što te imam samo neka potraje što duže - do kraja života. Ne znam kako bih bez tebe, i neću da znam jer jednostavno te ludo volim.
Osim lijepe strane, pozitivne strane, kao u životu tako i u vezi postoji i druga strana pa ćemo malo i o tome.
Kao što je život pun bola, razočarenja, pun tuge, tako su i druge stvari. Zato ljubavi moja, ne zamjeri ako sam nekad učinio nešto glupo, ako sam nekad vikao na tebe ili se naljutio, ne zamjeri dušo zato što niko nije savršen pa ni ja. I nikad nisam ništa učinio namjerno, sve što sam ti rekao bilo je u trenutku bijesa i nervoze. Izvini za svaku ružnu riječ koju si čula od mene za ovih 12 mjeseci, izvini za svaku bol koju sam ti nanio nenamjerno.
Ti si nešto najvrijednije u mom životu, neko bez koga ne mogu. 
VOLIM TE. Miki

Ti si moja ljubavna pjesma, moja prva misao, kad me jutro probudi, ti si potreba i smisao <3. 

"Nedostaje mi tvoj izraz lica kad kažem nešto glupo i stisak ruke kada počnem da te izazivam. Nedostaje mi onaj osmijeh koji je unosio toliko mira u moje srce. Nedostaješ mi ljubavi".